Boundless in the Totally Digital Sale (PS4 EU)


#1

Hello all,

Some good news for those of you in Europe waiting to jump into Boundless on PS4 - we’re in the Totally Digital Sale for the next few weeks (ends 12th June)

We’re at 33% off on the base game here

And 34% on the DDE here;

Spread the word folks, and keep on being awesome to any new neighbours you might gain over the next few weeks!

Cheers


#2

Now would also be an excellent time to add the DDE upgrade to the PSN store!! :wink:

Any news on progress?


#3

We’re working on it - as soon as it’s available I’ll make some noise for sure!


#4

Excellent news, already retweeted!! :slight_smile: I’m really trying to promote Boundless to my followers, I know a few are very close or tempted. If this were US, I’d be pretty certain of at least one buyer (and I’d have a new neighbor, haha).


#5

Since you’re here and discussing upgrades; does the plot bonus % from the digital deluxe edition on steam stack with pre-release backer tier plot % bonus?


#6

yes it does


#7

Give us an update and increase our morale :heart_eyes:


#8

That’s it, now I finally have a reason to go buy a ps4! …for my kids, of course. :wink:


#9

Can we get Developer verification of that the Deluxe will stack on top (give an additional %) over and above the founder pack bonus I already have? THAT would entice me to buy it…for sure!!! I am on the PC platform


#10

You can’t craft the golden fist? I always assumed you already had the deluxe since your extra plot percentage is already quite high?


#11

yeah No…175% plot percentage and No golden fists lol … BUT if the Deluxe will give me an additional 10% I am totally on board!


#12

It stacks. Go for it.

(But only additively. So you would have 185% in the end.)


#13

How does one get 175% more plots? :thinking: I would love to have that. I do have the 10% from deluxe.


#14

you cant get that anymore. Poeple who have it are from the beta and payed alot ^^


#15

Damn. I want more plots :expressionless:


#16

image


#17

How do I become a backer for the Farming patch? :thinking:


#18

You could spend the thousand bucks on cubits. :tada:


#19

1k bucks only gives me 4500-5000 plots. With 175 / 185% or whatever I would get more plots but also a lot more in the future. But 1k is big money tho :<


#20

It’s basically a 83.34/month subscription!