Hallo allemaal!

Dat is lang geleden!

Waar zijn alle nederlanders?
Speel je nog of momenteel niet?

Mocht dat wel zo zijn Wat doen jullie in boundless?
Als je niet speelt waarom niet dan?

Hey Host, ik ben er ook nog steeds, van tijd tot tijd, gevestigd op Niia. Langzaam ons stadje verder uitbouwen en materialen verzamelen…oh en ik hunt graag als ik ergens aan kan sluiten :slight_smile:

1 Like

Blij wat van je te horen! Super dat je ook nog speelt heb je genoeg van die bright mustard rock kunnen krijgen?

Volgens mij heeft niemand gereageerd dus nee…helaas :frowning: Vond het een erg mooie kleur maar had helaas geen tijd meer om naar die exo te gaan. Maar ik heb ook nog niet gekeken of het ergens wordt verkocht.

Ik kan je wel wat geven :slight_smile:

1 Like

Als je baksteen of andere verwerkte bouwklonten zoekt, ben ik zeker dat deze verkocht worden.
Het spijt me, ik ben niet nederlands talig maar ik probeer altijd graag :slight_smile:

Dat zou super zijn, laat maar weten wanneer en waar ik je kan vinden, vanavond of morgenavond :slight_smile:

Oh that’s great to know, would you happen to know where? Btw your translation was very good, the word ‘bouwklonten’ made me smile :smiley:

ik zal even kijken, en ze gebruikt geen translatior, ze is hard aan het werk nederlands te leren haha
en bouwklonten moest ik ook even om lachen

edit, heb 24ss voor je

1 Like

Ik weet dat Naeccessities deze bakstenen op voorraad heeft en Foxxy’s shop heeft marmer en concreet.

Jaaaa Boundless is de volwassenen versie van bouwklonten spelen, toch?

1 Like