Join The Kingdom of the Low Countries a.k.a Koninkrijk der Nederlanden

Found a super nice marsh on Pheminorum and built an outpost with a friend. Could always use more people! We’re at -930N, 1,347E (Altitude 64) fairly close to the capital.

1 Like

Are you Dutch ? I’m looking for dutch people to build with.

Greetings Nick

I’m Dutch you play on ps4?

No im playing on a win pc does it matter ?

Btw Ingame same name now @ Sochaltin I

Hiya Baden, I set up my base next to yours, already met someone, are you on somewhere the coming days?

Well; I am Dutch
Ik zal eens een keer op bezoek komen bij jullie :+1: :grinning:

Hi there, ook Nederlands, homebase is op Gellis, settlement naam Nirvana Nova/New Leyden.

Samen aan het bouwen met iemand die ik heb leren kennen in de game, hij is niet NL, we spawnden op Arie, maar we werden ietwat omsingelt dus we zijn ruim een weekje geleden verhuisd naar Gellis waar het nog erg leeg was (en nog wel is), we hebben 1300 plots samen op dit moment (heel Gellis 8-9k maar) dus we hebben de ruimte, hehe.

Mocht je langs willen komen kan je eenvoudig naar Gellis via de PS Portal hub (via Glova->Niia Zed->Imoco->Gellis), je komt dan aan in Gellis Prime, de hoofdstad, je ziet het welcome to bord dan staan, als je die kant op loopt zie je onderaan player portals, de meest linker daarvan is van mij en komt uit in New Leyden :slight_smile:

Overigens zag ik in Redwood, de hoofdstad van Arie, een portal gereserveerd staan voor ‘New Holland’ maar heb 'm nooit gezien…

1 Like

You’re nothing to do with the Nederland settlement in refgar then?