Oproep aan alle belgen en vlamingen en nederlanders

als je alleen nederlands praat off gewoon eens in het nederlands wil comeren kom dan naar sunkentown nia zed ka
we hebben alles wat je nodig hebt grote tereinen
kleine tereinen een portal systeem om overal rap naar toe te kunnen
verbindingen met de meeste grote netwerken
een gigantisch winkelcentrum
en we zijn al heel lang bezig met boundless dus kunnen we helpen met vanalles en nog wat
grts de moebius

@james dutch category please :smile:

3 Likes

Maarā€¦ hebben jullie ook kroketten?!

4 Likes

alleen van die sjieke sparappeltjes alst e feestdag is :wink:

2 Likes

Graag alleen in het Engels praten hier graag! Hou zouden jullie het vinden als ik ook ga reageren in mijn eigen taal, hmmm?

Oh wacht even! :joy:

Wat mij betreft mag het best wel hoor, een NL categorie, maar vind het op zich niet echt noodzakelijk, geloof dat alle Nederlanders en Belgen hier gewoon prima Engels kunnen lezen en schrijvenā€¦

3 Likes

Lekker bezig! :grinning:

1 Like

Moet nog steeds bedenken wat te bouwen :wink:
Heb wel wat ideeƫn maar nog steeds blanco in principe.

De @ lig er nog steeds dubbel van @the-moebius :joy::rofl::joy::rofl:

Maar denk dat wij wat te ā€œgo with the flowā€ zijn and de meeste van ons toch wel weg kunnen komen met Engels.

Daar niet van als ik enig idee heb van wat ik wil bouwen op NZK dan zal ik eerst bij jullie aan kloppen :grin:.

2 Likes

Haha fantastisch :smiley: Ja ik twijfelde ook al of we als Nederlands-taligen dan misschien ook een categorie verdienenā€¦maarjaā€¦wij kunnen over het algemeen voldoende Engels denk ik dan weerā€¦

2 Likes

je moet eens me engels lezen in 2017 hahahaa
stond wa haar op

2 Likes

wel leuk om te zien wie er nederlandsers zijn XD van een paar wist ik het maar van sommige echt niet hahaā€¦

2 Likes

Snipe and wright down :joy::rofl::joy::rofl:
Ah tegen die, die en die kan ik gewoon Nederlands lullen.

Idd heel leuk om te zijn wie er nog Nederlands/Vlaams talig zijn.

1 Like

Bloody dutch people lol

4 Likes

dat is discriminerend :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mijn Nederlandse is niet als good als mijn Engels (het spijt me^^) maar ik kom hier om te zeggen dat ik ben 100% voor een Nederlandse categorie :slight_smile:

5 Likes

Nog steeds dezelfde gezichten. Ons groepje Nederlandstaligen is wat te klein voor ons eigen plekje. Trouwens sommige van die Nederlanders zijn ook niet te verstaan :stuck_out_tongue:

7 Likes

da komt omda sommige nie in holland weunen mo van e twoasen anders zien
oj begriept wa dak bedoeln :smiley:
mo we doen us besten eh
tis topen dat niemand deure et wien dat is
een twa volt wel op zien allemalle proā€™s

3 Likes

ik heb niks gedaan!

1 Like

Gewoon nieuwsgierig, wie komt uit Belgiƫ?

1 Like

Gelukkig limburger dus begrijp gelukkig veel verschillende dialecten :joy::rofl::joy::rofl:

vant zeitje iere lol

1 Like

Woon er nu maar oorspronkelijk van NL (alleen land veranderd :wink: provincie is nog steeds hetzelfde).