Oproep aan alle belgen en vlamingen en nederlanders

@the-moebius wow btw op NZK waar monolith nu staat.

Hey Mie!!!

Hoi welkom andere zuider buur(kwa land) :slight_smile:

1 Like

eindelijk westvlaams? whoehaha?

1 Like

Het werd tijd dat ik hier de weg naartoe vond he :wink:

1 Like

ik kan dan wel wat engels, maar de gaming taal en digitale talen (of het praten over) is mij eigenlijk grotendeels chineesā€¦
Dus ik zit toch regelmatig met mijn hoofd te schuddenā€¦ zeker aan de termen in het spel zelf. al die beschermingsdingen, forged termenā€¦ ze zijn mij vaak een raadsel :frowning:

Zou hierover vb een nieuw topic kunnen geopend worden op het forum?
Een soort van vertaallijstje?

1 Like

Welkom @miebelgie

1 Like

ik zal eens zoeken naar een lijst met al de woorden en zal dan een topic maken
en vertalen laat me eerst een lijst vinden zal het eens aan james vragen
lat nog wa wetn :smiley:

2 Likes

Top!
Ik wil anders gerust ook eens lijstje maken met woorden waarvan ik niet weet wat ermee bedoelt wordt hoor.

1 Like

Had je mij ook kunnen vragen heh, mie :wink:

Ik ben het deze tweede keer ook echt wel anders aan het spelen. Dus ik stond er vroeger minder bij stil.
Liep deze week plots tegen de verschillende soorten krachten van die vuttletrunks op. Dacht dat armour en zo genoeg was. Blijkt dus niet. Dus vandaarā€¦ het daagde mij dat ik dus sommige termen niet ten volle doorheb.
En ik wil jou niet te vaak lastig vallen

1 Like

knuffelkoffers bedoel je :smile:
zal eens aan me vriend vragen om voorbeelden te geven van goede skillsets om te jagen enzo
@almund do you have some skill set samples for beginning hunters our a place where i can find those?

1 Like

ik had eigenlijk voor t eerst geexperimenteerd met wat food. En dacht zo wat safer te zijn voor die ā€˜knuffelkoffersā€™ :stuck_out_tongue: . En liet ze maar schieten om me eerst op de andere dingen te concentrerenā€¦ wat dus niet de juiste beslissing bleekā€¦ die dingen schoten recht door mijn full skill armour en protection toestanden heenā€¦ en die ene pie die me moest beschermenā€¦ maar dus duidelijk niet tegen die intense knuffelbeem :wink:
ik ben ook niet zoā€™n hele goeie jager. Aenea weet dit al een heel eindje :wink: ik ben namelijk heel zwaar slechtziende en zie maar stukken van het scherm. Meestal waag ik mij dus enkel op lambilis om daar wat oort te oogstsen met lage meteoren of dormants af te struinen.
Maar ik was op zoek naar wat orbs (van die rooie) dus dacht even doodgemoedereerd door die knuffels heen te lopen op besverona ;)ā€¦niet dusā€¦ deathkisses :smiley: GRINNIK

2 Likes

Ik heb vrij lang mijn orbs verzameld op acylon. Via Portal Seekers by de ancient corruption farm. Het is niet volledig beschermd en optimaal maar wel een plaats om growth, corruption, gleam en beide orbs the verzamelen.

1 Like

aha nog nooit geweest. thx voor de tip. Ik ga zo eens kijken hoe lang ik het levend uithou :wink:

1 Like

huur iemand in om je te beschermen? hahaha

1 Like

Ik weet niet in hoeverre jullie op de hoogte gebracht werden, maar ik kreeg vanavond het nieuws dat Aenea gisteren is overleden.
Wou het hier toch even melden.
Ik ben ook op zoek om ergens een oproepje te doen om op de dag van haar uitvaart (24ste) ergens een stille wake te houden. Ik dacht hierbij persoonlijk om vb op de 24ste met mijn poppetje te gaan ā€˜zittenā€™ in haar nova golda hub (al is die nu wel doorgegeven) het blijft toch ā€˜haarā€™ plekje.
Wat denken jullie?
Ik kreeg ook de vraag van de persoon die me verwittigde (die ik verder overigens niet ken) of er soms game muziek is waar ze vaak naar luisterde, zodat ze dit op haar uitvaart konden spelen.
Mocht iemand tips hebben? of andere gamers kent die met haar in andere games speeltā€¦ laat het gerust weten.
Je vindt me op FB of messenger met de naam ā€˜Anne-Mie Vanderhelstā€™ wel even gillen dat het over aenea gaat, of je hebt de kans dat ik je blokkeer :wink:

Het is een mooi idee om in Nova Golda samen to komen , om hoe laat zou dit plaatsvinden dan ?

De IRL uitvaart van Alysa vindt plaats vanaf 10u in Leiden (NL) Het zou mooi zijn mochten we er met een paar kunnen zitten dan. Maar ik begrijp heel goed dat dit midden in een werkdag is en gezien het internationale aspect van dit spel een echt uur afspreken niet evident.
Dus ik zou zeggenā€¦ iedereen die er langskomt, en daar even gaat zittenā€¦ het is het gebaar die telt, en dan weet ook iedereen die haar kent, dit weet en er langs komt , dat een zittend poppetje dit doet in nagedachtenis van haar.
Het is het gebaar die telt.
Ik heb het ook doorgegeven aan de persoon die haar utivaart regelt. Dat ik dit probeer te organiseren. Zo zijn wij er als community toch op Ć©Ć©n of andere manier ook vertegenwoordigd.
Jammer genoeg heb ik geen flauw idee hoe ik de rest van haar gaming community kan bereiken. Ik ben echt een bleutje in gaming land. Het zou fijn zijn mocht een soortgelijk gebaar ook in andere games mogelijk zijn onder haar gamingvrienden.

Wij Belgen mogen niet reizen naar Nederland. Ik vrees dat dit niet gezien wordt als een essentiƫle reis. Het is ook al gauw een paar uur rijden van Antwerpen naar Leiden :frowning:
Ik ben trots op haar als speler en mens. Moet zeggen dat ondanks dat ik het haar heb aangeraden en weet dag dit voor haar het beste was de traantjes hier wel vloeien. Stomme kanker is echt een klote ziekte.

1 Like